Tuesday, March 11, 2008

de vorba cu Dumnezeu [2]

Cred in tine Doamne! Si ma gandesc... de ce? daca tu stai acolo sus si privesti cum ne despicam unul pe celalalt!
Vreau sa te vad! Sa imi apari in fata ochilor mei!!! Vreau sa te vad langa mine... asa in fata mea, cu imbracaminte de om, cu pistrui pe fata sau cearcane... sa te vad!! sa pot sa dau in tine! sa te intreb de ce m-am nascut! sa fiu rau sau sa fac rau? sa te condamn si sa te intreb de ce m-ai nascut!!!
unde esti tu, suflet peste tot in lumea asta? unde? ca ma lasi sa ma pierd de totul meu... de ceea ce ma face om!

Ti-am spus de atatea ori ce e in mine! Sti foarte bine ce imi doresc si ce vreau, dar cred ca uneori e totul o farsa din partea ta, mie... ca situatile de tensiuni si panica ma fac sa nu constientizez gravitati si sa par un bulgare de piatra...

dar nu sunt... aici in cochilia mea... nu sunt deloc ceea ce par... stiu asta... dar... as vrea ...

un singur lucru te rog Doamne... sa ne tii tari.

[pe un ocean... de pamant, cand ma intorceam in acel oras gri si plin de nemine... prin pustietatea dealurilor si a caselor taranesti prabusite in timp... am zarit 2 morminte... am imaginat pentru un el si o ea...ce n-au vrut sa-si paraseasca pamantul si ceea ce ia tinut in viata impreuna...stau de veghe si ofera liniste si pace celor ce nu le tulbura somnul...imi ofereau mie, ca simpla trecatoare, un final al vietii alaturi de tine... mereu langa tine!]

te iubesc!

4 comments:

Anonymous said...

si eu TE IUBESC!

Anonymous said...

mereu langa tine
mereu cu tine
mereu prin tine
mereu in tine

TE IUBESC!!!

Anonymous said...

ti-am mai zis oare k imi place d tine?:P
daca nu,o voi repeta live...

Anonymous said...

pai... mereu o sa-mi placa sa aud asta ;;)

TE IUBESC ATAT DE MULT!!! si mor de dorul tau...:((

TE IUBESC!!