Tuesday, November 11, 2008

Limba nu e o moda!

Picatele...

Cer mult a trecut de cand nu am mai scris....ce mult a trecut de cand nu am mai folosit cuvinte... ce mult a trecut de cand nu ma asezam in fata calculatorului, puneam muzica mea si ma apucam de scris.
Scriam. Mult! Si chiar foarte mult.

Acum imi era dor de a scrie un nou post. Imi era dor sa scriu cuvinte si ganduri insirate pe ecran, ce prind forme si nuante. Mi-e dor de metafore si de insusiri nemarginite, mi-e dor de cuvinte mari si pompoase... desi...sincera dezvalui acest fapt...chiar daca nu mi-am mai folosit intreg limbajul asta nu a insemnat ca nu am fost inteleasa. Ma mira cuvintele auzite din glasul celorlalti. Inteleg, dar nu le mai folosesc. M-am razvratit impotriva limbii. Am renuntat a o mai folosi mai mult decat un simplu dialog cu simple cuvite si uzuale.

M-am saturat de transformarile limbii materne si m-am saturat in special de formele incoerente pe care le ia.
Limba nu e o moda! Si nimeni nu mai vede asta!


Pacat.


Si sa lasam ca Norah Jones sa isi cante cuvintele....



No comments: