Saturday, January 19, 2008

Doar o alta poveste despre cer si sentimente

Am indraznit sa ating cerul. Stateam intr-o seara rezamata de geam, incercam sa respir in timp ce priveam o luna pe cerul inchis. O priveam ca de fiecare data cand ma pierd in durere si hipnotizata incremenesc. Nu avea nimic special. Nu avea nimic nou. Nu era decat o alta privire aruncata spre ea. Nu simteam nimic special...era o alta incercare de a-mi imagina ca ea, luna, ma poate duce langa o anumita fiinta. Dar e doar imaginatia mea. Unele lucruri simple se uita, imediat dupa ce au fost spuse...
Dar nu desprea asta vroiam sa dizertez...ci despre o alta forma.
Cum atingi cerul? L-am simtit in palme. E rece. E fin. E plin de forme crude de respiratii. E o sticla pictata cu ceara.
L-am avut in palme pentru o clipa. Miroase a verde crud de primavara. A inceput. Mereu un inceput...cred.

Unde sunt zilele alaturi de tine? Le-am pierdut in trecut...ca si filele unui roman ce il devorezi si in final uiti citatele ce te-au impresionat. Unde sunt lacrimile ce s-au scurs pe obraji? Le-am prins in aceleasi cearceafuri cu imprimeuri de nori... le-am uscat cu respiratii sufocate in plans... Unde sunt cuvintele auzite si pline de tonalitati increzatoare? Cred ca s-au scrijelit pe peretii caselor rurale, ce nu le cunoastem si nu le vom cunoaste... La fel cum pe zidurile unui oras sunt scrise cuvintele "Te iubesc Bitzi" si au vechime... cativa ani cred....oricum...sunt cuvinte ce intr-o anumita zi m-au facut sa ma opres din mers si sa rad cu gura pana la urechi...stiind ca Bitzi e si prietena mea cea mai buna....dar uneori cand trec pe acolo mi-l inchipui pe cel sau cea ce intr-o zi s-a gandit sa scrijeleasca peretii cu sentimentele sale....
intr-o zi o sa cioplesc in lemn sentimentele ce le simt si eu....desi nu stiu sa cioplesc....

Si cerul l-am atins cu sentimentele. Da. M-am ridicat la el cu sentimente.

Nu am mai scris de o vreme. Dar azi...in limitele minutelor ma straduiesc sa mai scriu ceva din mine... sa mai arunc pe niste pagini alte cuvinte si alte cifre...

Nu iubesc matematica. Nu iubesc literatura. Iubesc doar art lor de a se transforma in stiinte...


Ne straduim uneori atat de mult si in final ne dam seama ca totul e atat de simplu...

2 comments:

Anonymous said...

right next to you!

Anonymous said...

right next to you!