Saturday, March 1, 2008

prima dimineata de martie, 2008


|| my voice is very very deep ||

the coffeehouse
the coffeeshop
the coffeeroom
the coffeelife
the coffeestyle
the coffee

Nu-mi place cafeau sa o beau, dar imi place aroma ei.
Nu pot sa beau cafea, dar imi place sa o prepar.
Beau ceai. Mult ceai. Si mi-am propus sa incep sa studiez cultura ceaiului. Cine ce bea? De ce si unde bea? Cand si impreuna cu cine?

Am sa-mi transform casa intr-un glob pamantesc... am sa pictez peretii cu creionul, iar perdelele le voi transforma in apa... chiar si pentru 4 luni...

O dimineata in multe feluri... o dimineata linistita si cu plecari... o dimineata prin gari sau pe strazi.... o dimineata cu nori si calda... o dimineata de primavara ce va aduce un nou timp... o dimineata plina de calm si placut pentru mine... cu un singur gand spre tine... cu un singur gest spre mine... o simpla dimineata de prim martie...

Buna dimineata si o primavara frumoasa!!!


| baba mi-e 9 martie, iar mosul e 13 martie |

No comments: