Monday, January 21, 2008

de vorba cu Dumnezeu

care e miza vietii, Doamne?

ma simt pierduta, ma simt scapata, ma simt singura

spune-mi, Doamne, unde caut sa mai gasesc in mine forta sa nu devin nebuna?

de doua saptamani imi urasc starea de neOm si durerea ce ma distruge...

cand imi oferi si mie liniste si bine, Doamne? Cum joci tu itele si scenele... cum ma lasi sa ma pierd in negura de rau... cum ma lasi sa disper in culmea pierderii lui... cum ma faci sa mor incet in lipsa lui.... cum ma lasi fara respiratie, suflet si lacrimi ...

? ? ? ? ?

sa-ti povestesc:

m-am prins in atingeri, pe pielea acea fina si alba, ca a unui prunc nou-venit... am privit ochii aceia limpezi si inspaimantati cu linistea muta a sufletului meu mort... am inviat cand a soptit in noapte ca devin un inceput... m-am prins de trupul sau si am scris cu atingeri numele meu... sa-l simta si sa nu-l uite in alte atingeri straine... m-am lasat dezbracata ca un cadavru ce se vrea imbalsamat si mi-am stropsit trupul de el.. ca sa-mi simta mirosul crud de sange... am infipt unghile, am muscat cu pofta unui animal parti din el..ca sa-i simt sufletul infierbantat...

il pierd oare, Doamne?

mi-e frica, Doamne! iar ma paste singuratatea, nu? ma lasi sa-l pierd? daca eu m-am inchis in ascunzatoarea fricii de ce nu-mi areti tu drumul spre el?
nu vreau sa-l pierd, Doamne!! si Tu sti mai bine ca oricine!!! nu vreau ca m-as rupe cu totul de data asta... as improsca peretii cu sangele cristalizat... as incremenii si m-as pietrifica... ca mai apoi sa crap in mii de prafuri... as deveni inexistenta

unde esti cand nu te vad si nu te simt?
unde esti suflet ce m-ai rapit?









[te iubesc]

No comments: